PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Svarbiausias socialinės pedagogės uždavinys - būti progimnazijoje konsultantu įvairiais su ugdytinio teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais.
Socialinėmis pedagogėmis progimnazijoje dirba
16 kabinetas
Darbo laikas
Savaitės dienos | Kontaktinis laikas |
Pirmadienis | 8.00 -16.00 |
Antradienis | 8.00 -16.00 |
Trečiadienis | 8.00 -16.00 |
Ketvirtadienis | 8.00 -16.00 |
Penktadienis | 8.00 -16.00 |
Kontaktai
16 kabinetas
Darbo laikas
Savaitės dienos | Kontaktinis laikas |
Pirmadienis | 8.00 -16.00 |
Antradienis | 8.00 -16.00 |
Trečiadienis | 8.00 -16.00 |
Ketvirtadienis | 8.00 -16.00 |
Penktadienis | 8.00 -16.00 |
Kontaktai
Informacija
Socialinės pedagoginės pagalbos paskirtis: konsultuoti su socialiniais sunkumais susidūrusius asmenis, mokinius ir jų šeimas; padėti lavinti įgūdžius, įgyvendinti mokinio teisę į mokslą, užtikrinti jo saugumą mokykloje bei sudaryti prielaidas pozityviai mokinio socializacijai ir pilietinei brandai.
Socialinio pedagogo veiklos turinys:
- Vertina socialinės pedagoginės pagalbos mokiniui poreikius (kartu su kitais specialistais), esant būtinybei gali lankytis pamokose, neformaliojo ugdymo ir kitose veiklose;
- Konsultuoja mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokyklos bendruomenę socialinių pedagoginių problemų sprendimo, socialinės pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
- Dalyvauja sprendžiant krizinius atvejus mokykloje, ugdymo ir socialinių įgūdžių problemas;
- Numato socialinės pedagoginės pagalbos teikimo mokiniui būdus bei formas bendradarbiaudamas su mokytojais, klasių vadovais, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais specialistais, švietimo pagalbos įstaigomis, teisėsaugos institucijomis, socialiniais partneriais;
- Šviečia mokyklos bendruomenę socialinės pedagoginės pagalbos teikimo, mokyklos nelankymo ir kitų neigiamų socialinių reiškinių prevencijos, pozityviosios socializacijos klausimais;
- Inicijuoja ir įgyvendina prevencines veiklas bei socialinio ugdymo projektus kartu su mokyklos Vaiko gerovės komisija ir mokyklos savivaldos grupėmis;
- Atlieka aktualius socialinius pedagoginius tyrimus mokykloje, atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius;
- Renka, kaupia ir analizuoja informaciją, reikalingą mokinių problemoms spręsti;
- Rengia ir skleidžia informaciją apie socialinę – pedagoginę pagalbą.
Į socialinį pedagogą gali kreiptis mokiniai, tėvai, mokyklos pedagogai, kai:
- Mokinys turi emocinių, bendravimo, elgesio, adaptacinių, mokymosi, mokyklos lankomumo problemų.
- Mokinys patiria fizinį ar psichologinį smurtą mokykloje ar už jos ribų.
- Mokinys turi bendravimo su bendraamžiais, mokytojais, tėvais sunkumų.
- Mokinys netinkamai elgiasi, rūko, vartoja alkoholį ar psichotropines medžiagas.