PAGALBOS MOKINIUI SPECIALISTAI
PSICHOLOGĖ
Dalia Gedvidzienė, el. paštas
SOCIALINĖS PEDAGOGĖS
Ona Lukoševičienė, el. paštas ona.lukoseviciene@zemynosprogimnazija.vilnius.lm.lt
Reda Valantinienė, el. paštas reda.valantiniene@zemynosprogimnazija.vilnius.lm.lt
SPECIALIOJI PEDAGOGĖ
Rūta Janonienė, el. paštas ruta.janoniene@zemynosprogimnazija.vilnius.lm.lt
Rūta Jankauskienė, el. paštas ruta.jankauskiene@zemynosprogimnazija.vilnius.lm.lt
LOGOPEDĖ
Jurgita Baublytė
Irena Stankuvienė
PROGIMNAZIJOS APLINKOS PRITAIKYMAS
- Specialiosios klasės: neturime.
- Specialiosios erdvės mokiniams: Progimnazijoje yra įrengta ramybės erdvė - relaksacine zona. Joje vedami vaikams terapiniai, socialinių įgūdžių užsiėmimiai. Įrengtas nusiraminimo kambarys, skirtas elgesio ir emocinių sutrikimų turintiems vaikams.
- Fizinės aplinkos pritaikomumas: www.stasis.lt
PATARIMAI PEDAGOGAMS
- VPPT parengtos įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo bendrojo ugdymo mokyklose rekomendacijos
- Rekomendacijos mokykloms dėl specialiųjų mokymo priemonių pasirinkimo
- Rekomendacijos mokytojams dėl pradinio ir pagrindinio Lietuvių kalbos ugdymo programų pritaikymo mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių
- Pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijų sistema. Skatinimo sistemos. PEPIS skatinimo sistema padeda atpažinti bei skatinti mokinių tinkamą elgesį
- Tikimybių žemėlapis. Pozityvaus elgesio strategija. Tai prevencinė priemonė, kurią galite pritaikyti, kai norite pakeisti nuspėjamą mokinio netinkamą elgesį
- Kaip nustatyti ribas klasėje. Rekomendacijos pedagogams kaip neperlenkti lazdos ir pasiekti, kad mokinys atliktų tai, kas būtina
- Pasiruošimas darbui su vaikais, turinčiais autizmo spektro sutrikimų. Leidinyje skaitykite, kaip pasiruošti darbui su vaikais, turinčiais autizmo spektro sutrikimą
- Funkcinis elgesio vertinimas. Kaip išvengti nepageidaujamo elgesio ir kas yra elgesio funkcija? Funkcinio elgesio vertinimo (FEV) metodika
- Mokymosi, aktyvumo ir dėmesio sutrikimai. Metodologinis vadovas
- Patarimai pedagogams: intensyvios emocijos ir emocinė perkrova. Kaip padėti vaikams, turintiems įvairiapusių raidos sutrikimų?
- Patarimai pedagogams. Bendradarbiavimas su tėvais ugdant įvairiapusių raidos sutrikimų turintį vaiką – ar siekiame to paties?
- Patarimai pedagogams. Kaip parengti individualų pagalbos planą vaikams, turintiems įvairiapusių raidos sutrikimų
- Patarimai pedagogams. Kaip vaikams pristatyti bendraklasį, turintį autizmo spektro sutrikimų
- Patarimai pedagogams. Kaip ugdyti vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, lytiškumą
- Patarimai pedagogams. Kaip vizualinės priemonės padeda mažinti vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, nepageidaujamo elgesio apraiškas
- Atmintinė mokytojams, ugdantiems mokinius, turinčius klausos sutrikimų
- Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo mokymosi sutrikimų (specialių, specifinių, neverbalinių) turintiems mokiniams
- Rekomendacijos įtraukiojo ugdymo plėtrai mažinant mokinių patiriamus emocinius ir edukacinius sunkumus
- Leidinys mokytojams „Universalus dizainas mokymuisi mūsų klasėje“. Mokytojų patirtys: Austrija, Lietuva, Lenkija, Suomija
- Iliustruotas žodynas apie negalias vaikams „Žmogus su negalia irgi gali“. Metodinis leidinys mokytojui
- Vaikų, turinčių žymius, labai žymius kompleksinius sutrikimus ugdymo ypatumai
MOKINIŲ TĖVŲ INFORMAVIMAS
- Įtraukties principo įgyvendinimo gairės mokykloje
- Įtraukiojo ugdymo link: vertybės, požiūris ir susitarimai
- Įtraukiojo ugdymo link: įtraukusis ugdymas klasėje
- Kultūra įtraukčiai įtrauktis kultūrai mokykloje
- Patarimai tėvams. Kaip ugdyti vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, komunikacinius įgūdžius
- Patarimai tėvams. Vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, pagrindinių įgūdžių ugdymas
- Patarimai tėvams. Kaip ugdyti vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimų, savarankiškumą namuose
- Patarimai tėvams. Kaip įvairiapusių raidos sutrikimų turintį vaiką įtraukti į sensorines veiklas namuose